בחנו את עצמכם

אתגר ההערכה העצמית של מנהל/ת המשרד! image
מנהלי/ות משרד אפקטיביים צריכים/צריכות להחזיק במגוון של מיומנויות, שכן תפקידים אלה דורשים מהם בדרך כלל להדריך אחרים, לקבל החלטות ולשמור על פעילות הארגון בצורה עקבית וחלקה. במבחן הערכה העצמי שלהלן תוכלו לבחון את עצמכם במגוון נושאים ותחומים הקשורים לתפקיד ובסיומו תוכלו לדעת באופן אישי ודיסקרטי, באלו נושאים אתם טובים ולא זקוקים לחיזוק ובאלו אתם זקוקים להכשרה נוספת.

המבחן כולל מגוון יכולות ומיומנויות הקשורות לתפקיד. לכל נושא יש לדרג את התשובה מ-1 עד 5, כאשר 1- "לא מסכים/ה לחלוטין" ו-5 -"מסכים/ה מאוד".

בסיום המבחן יש לסכם את הניקוד שהענקתם לעצמכם בכל תחום (תקשורת, מנהיגות, פתרון בעיות וכו'). האזורים עם הציונים הנמוכים ביותר יכולים להיות אלו שבהם אתם זקוקים/ות לחיזוק או להכשרה נוספת.

השפה בה משתמשים באתגר זה היא מטעמי נוחות בלבד, ואתגר זה פתוח לגברים, לנשים ולכל המגדרים.

בהצלחה!


תקשורת
  • אני יעילה בתקשורת הכתובה ובעל-פה עם הצוות שלי ועם גורמים חיצוניים.
  • אני מרגישה בנוחות בעת ניהול פגישות והובלת דיונים.
  • אני שומעת פעילה ומעריך עצות מאנשים אחרים.
  • אני מסוגלת לתקשר מידע מורכב או מורכב לצוות שלי באופן אפקטיבי.
  • אני מרגישה בנוח עם נתינת וקבלת משוב בונה.
הנהגת צוות
  • אני תמיד מעוררת את הצוות שלי לביצועים גבוהים.
  • אני מתמודדת באופן יעיל עם סכסוכים במשרד ופועלת למען פתרונם.
  • אני בטוחה בקבלת החלטות, גם תחת לחץ.
  • אני מובילה בדוגמה ומדגימה את ההתנהגויות שאני מצפה מהצוות שלי.
  • אני מפעילה סביבה שתומכת בתוספת ערך לגוון והכללה
פתרון בעיות
  • אני יכולה לזהות בקלות בעיות ולפתח פתרונות אפקטיביים.
  • אני יעילה בהכנסת משימות בסדר עדיפות לפי הדחיפות וההשפעה.
  • אני פעילה מראש בזיהוי בעיות פוטנציאליות ובטיפול בהם.
  • אני מעודדת את הצוות שלי לחשוב על פתרונות יצירתיים לבעיות.
מיומנות ארגונית
  • אני מנהלת את הזמן שלי ביעילות ויכולה להתמודד עם מספר משימות בו זמנית.
  • אני עוקבת אחרי משאבי המשרד ודואגת שהם ממשתמשים בהם ביעילות.
  • יש לי מערכות לניהול משימות, מועדים והתחייבויות.
  • אני שומרת על מקום עבודה נקי ומאורגן כדי לשפר את היעילות והיציבות בסביבת העבודה.
חשיבה אסטרטגית
  • אני מבינה את המטרות האסטרטגיות של הארגון ומיושמת את פעולות שלי ושל הצוות בהתאמה.
  • אני מרגישה בנוח בתכנון ותחזוקה אירועים לטווח ארוך.
  • אני עוקבת אחר המטרות האסטרטגיות שלנו ומתאימה את הפעילויות שלנו בהתאם.
  • אני מערבת את הצוות שלי בתכנון אסטרטגי ובקבלת החלטות.
נושאים כספיים
  • אני מבינה בנושאים הכספיים הקשורים בניהול המשרד.
  • אני מכונה לקבל החלטות המשפיעות באופן חיובי על החוסן הכלכלי של הארגון.
  • אני מרגישה בנוח בעבודה עם תקציבים ודוחות כספיים.
  • אני חוקרת תמיד דרכים לשפר, ליעל ולהפחית עלויות.
גמישות
  • אני משתנה בקלות ויכולה להתאים את האסטרטגיות שלי בהתאם.
  • אני פתוחה לרעיונות חדשים ודרכים חדשות לעשות דברים.
  • אני מנהלת ברגישות אתגרים בלתי צפויים.
  • אני תמיד פתוחה ללמוד טכנולוגיות חדשות וכלים שיכולים לשפר את פעילותנו.
מקצועיות
  • אני תמיד מציגה מקצועיות והתנהגות אתית.
  • אני מכבדת סודיות ומבינה את החשיבות שלה במקום העבודה.
  • אני שומרת על יחס חיובי, גם במצבים מאתגרים.
  • אני מקבלת אחריות על הטעויות שלי ולומד מהן.
עבודת צוות
  • אני עובדת היטב עם אחרים ומעודדת סביבה של שיתוף פעולה.
  • אני מעריכה את תרומתם של חברי הצוות ומעודדת את השתתפותם.
  • אני מבטיחה שתרומת כל אחד מחברי הצוות יוערכו וייזכרו.
  • אני מקדמת תקשורת פתוחה וכנה בתוך הצוות.
ידע בתחום
  • אני מבינה את התעשייה ומתעדכנת בטרנדים האחרונים.
  • אני מבינה את תפקיד הארגון שלנו בתוך התעשייה.
  • אני משתתפת באירועים, סמינרים או סדנאות בתחום עיסוקי כדי להיות מעודכנת.
  • אני מנצלת את הידע שלי בתחום פעילותי לקבלת החלטות טובות יותר וכדי לתת ייעוץ ממוקד.

התוצאות
סיכום הניקוד של שאלון הערכה זה, יכול לספק הבנה מקיפה של הכישורים שלכם כמנהלי משרד והתחומים שדורשים בהם אתם זקוקים לשיפור. מומלץ להשתמש בכלי זה כמשוב בונה, ולא כהערכה מוחלטת של הביצועים.