הצטרפו אלינו לפסגה המקצועית השנתית למנהלות/למנהלי משרד ומזכירות בכירה בישראל, ביום ד'- 22 בינואר 2025, במלון קראון פלזה ת"א.
אירוע זה מיועד במיוחד לאנשי מקצוע שרוצים לפתח את כישוריהם, להטעין את האנרגיה ולהניע את ההתפתחות המקצועית קדימה.
כנס ניהול משרד ומזכירות בכירה של המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום מנהלות/מנהלי המשרד בישראל (פמל"י), יספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים באמצעות בינה המלאכותית לצד השגת איזון נכון בין החיים המקצועיים לחיים האישיים. למשתתפי הכנס תהיה הזדמנות לפגוש ולהתחבר עם עמיתים ומנהלות/מנהלי משרדים מארגונים אחרים, ולקחת הביתה כלים וטכניקות יקרות ערך לייעל את הפרודוקטיביות.
אנו מתכבדים להזמין את כל מנהלות/מנהלי המשרד והמזכירות הבכירה בארגון, להשתתף ולהפיק תועלת מאירוע זה. הירשמו עכשיו כדי לנצל את דמי ההרשמה המוזלים למקדימים להירשם. כנס זה מהווה חוויה מקצועית ייחודית בנוף הכנסים בארץ!!!
הכנס יערך ביום ד' 22 בינואר 2025,
מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביבדמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיובעידן של שינויים דרמטיים והנדסה מחדש של עולם העבודה, מנהלי/ות המשרד והמזכירות הבכירה מעולם לא היו מאותגרות ועסוקות יותר כמו היום, ומצופה מהם לעשות כל מה שנדרש כדי להשאיר את "הרכבת בתנועה" !
וועידה חשובה זו, תגביר את כישורי התקשורת, הפרודוקטיביות ואת ההתפתחות המקצועית של המשתתפות/ים וכפועל יוצא את שביעות הרצון של הארגון!
ההשתתפות כוללת: תוכנית מקצועית עשירה, מהנה ומתגמלת, בחוויית למידה יוצאת דופן, תיק ועידה, הרצאות מקצועיות, ארוחת בוקר מלאה וצהריים במסעדת המלון, תעודה, שי אישי ועוד.
לרישום מקוון הקליקו כאן להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן
הכנס מיועד לעוזרי/ות מנכ"ל, מנהלי/ות משרד, מנהלי/ות לשכה, מזכיר/ות מנכ"ל, מזכירים/ות בכירים/בכירות, מזכיר/ות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתו/ה.
כנס זה הוא הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בצמיחה המקצועית שלכם ולקדם את הקריירה שלכם. אנו מעודדים לא רק אותך אלא גם מנהלי משרדים אחרים ומזכירות בכירות בארגונכם להצטרף אלינו לפסגה זו.
הכנס ידון, יציג ויברר את נושאי המפתח לניהול משרד ולשכות מנהלים בעידן העבודה החדש, בהן:- סט של כלים ופרקטיקות להתמודדות עם לחצים ושחיקה במציאות משתנה ומורכבת
- כיצד יכולה הבינה המלאכותית להעצים את יכולתי בניהול הלישכה והמשרד
- תקשורת במשרד: על כעס ותסכול, איך לכעוס מבלי להרוס כלים מעשיים לתקשורת מקרבת
- שליטה בטכנולוגיות המשרד לפני שהיא שולטת בך: טכניקות בתוכנות WORD+EXCEL כדי להפוך את העבודה המשרדית ליעילה
- דיני עבודה ויחסי עבודה- הבנת החוקים והנהלים הרלוונטיים לסביבת העבודה הישראלית
הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום מנהלות לשכה ומזכירות בכירות, בהם:
- עו"ד חן טלמור, מומחה למשפט העבודה, שותף מנהל ומייסד במשרד קטן בר טל טלמור- עורכי דין ונוטריון
- דני אלבז, יזם עתיר ניסיון בניהול ושיווק בינ"ל, במגוון תחומים בהייטק. היה שותף לפרויקט ה-AI/NLP הראשון בעברית ופועל כיום להנגשת מהפכת ה-AI לארגונים וא.נשים
- תמר אמיר, מרצה בכירה מזה 25 שנים, מומחית לפיתוח חוסן אישי, משפחתי וארגוני.
- ערן רוטר, מדריך חברת "ים ידע"
- יוסי בן אשר, מייסד ומנכ"ל חברת LeadInside
דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו
לרישום מקוון הקליקו כאן להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאןאלה הם הסיבות לכך שהכנס הזה הוא קריטי עבורכם ועבור השותפים לניהול המשרד
פיתוח מיומנויות: אירוע זה תוכנן בקפידה כדי לתת מענה לאנשי מקצוע שמטרתם לשפר את כישוריהם. בואו לקבל תובנות מכמה מטובי המוחות בתחום ניהול משרד ולשכות מנהלים, ולקחת את הכישורים המקצועיים שלכם לשלב הבא.
אסטרטגיות איזון בין עבודה לחיים: השגת איזון בין אחריות שלכם בעבודה לחיים האישיים, יכולה להיות מאתגרת לעיתים קרובות. כנס זה יספק אסטרטגיות מעשיות שיעזרו לכם להגיע לאיזון הנכון.
הזדמנויות נטוורקינג: שתפו חוויות, החליפו רעיונות וצרו קשרים בעלי ערך עם מנהלי/ות משרדים ולשכות מנהלים מארגונים שונים. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות שיתופיות ולמערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.
הגברת הפרודוקטיביות: חמשו את עצמכם בכלים וטכניקות יעילות כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלכם במשרד. לימדו ממומחים בתעשייה על השיטות העדכניות ביותר לניהול משרדים והטמיעו אותן בסביבת העבודה שלכם.
בוסט למוטיבציה: אין כמו לצאת מסביבת העבודה הרגילה שלכם כדי להטעין את האנרגיה ולחזור לעבודה עם תחושת מטרה והתלהבות מחודשת, מוכנים להתמודדות עם כל האתגרים שיגיעו בהמשך הדרך.
הכרה: כל המשתתפים יקבלו תעודה מהודרת המפרטת את הנושאים הנלמדים ואת השעות המוקדשות ללמידה במהלך הכנס. זה לא רק מוסיף לפרופיל המקצועי שלכם אלא גם מכיר במחויבות שלכם ללמידה מתמדת.
למדריכים נוספים והעשרה מקצועית - הקליקו כאן
ג'ים רוהן"האתגר של מנהיגות הוא להיות חזק, אבל לא גס רוח; להיות אדיב, אבל לא חלש; להיות נועז, אבל לא בריון; להיות מתחשב, אבל לא עצלן; להיות צנוע, אבל לא ביישן; להיות גאה, אבל לא יהיר; הומור, אבל בלי טיפשות."
ג'ים רוהן, פילוסוף עסקים אמריקאי, יועץ מוטיבציה, איש עסקים וסופר רב-מכר. "נואם המוטיבציה הגדול ביותר בכל הזמנים